Pot obține informații despre opțiunile de plată?
  • Plata prin card de credit:
  • Puteți plăti cumpătările convenabil și în siguranță cu cardul de credit.Puteți plăti cu carduri de credit MasterCard, Visa, Maestro. Cardul dvs. de credit va fi utilizat numai în timpul plății.
Sunt sigure achizițiile online cu cardul de credit la Karaca?

  • Informațiile cardului dvs. de credit sunt criptate folosind tehnologia SSL. Datorită acestui standard de securitate ridicat, cumpărăturile cu cardul de credit sunt sigure la Karaca.
  • Dacă doriți, puteți utiliza autentificarea 3DS atunci când finalizați comanda. Autentificarea asigură că tranzacțiile cu cardul de credit pe internet pot fi securizate folosind metode speciale de criptare.
  • Nu aveți nevoie de niciun software suplimentar pentru a finaliza acești pași. Atât clienții înregistrați, cât și cei neînregistrați sunt redirecționați automat către site-ul web al băncii în timpul procesului de plată. Pentru a finaliza comanda, vă rugăm să urmați pașii indicați aici.

Cum pot anula comanda?

  • O comandă finalizată nu poate fi anulată. Atât timp cât comanda nu a fost încă ambalată, o puteți anula și efectua o nouă comandă dacă este necesar.

Cum puteți anula comanda în contul de client:

  • Accesați Comenzilemele în contul dvs. de client.
  • Selectați comanda pe care doriți să o anulați.
  • Anulați integral comanda prin „Anulați comanda” sau anulați articole individuale prin „Anulați articolul” și urmați pașii suplimentari de pe ecran.
  • Veți primi o confirmare prin e-mail dacă anularea a avut succes

Comanda dvs. a fost anulată neintenționat?

  • Ne pare rău. Se poate întâmpla ca un articol să fie deja epuizat, dar să fie încă afișat ca disponibil în magazin. În cazuri foarte rare, comanda este apoi anulată din nou de către sistem.

Când îmi voi primi comanda? / În cât timp va fi livrată comanda mea?

  • Termenul de livrare poate varia în funcție de locul de sosire și de disponibilitatea sortimentului de mărfuri.

Cât voi plăti pentru transport?

  • Prețul standard de livrare în România este de 20 Lei și oferim livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 Lei.

Cum pot urmări starea comenzii mele?

  • Când sunteți autentificat/ă în contul dvs., puteți urmări starea actuală a comenzii pe pagina Comenzile mele accesând Urmăriți comanda. De asemenea, veți fi anunțat/ă de către compania de transport prin SMS și email atunci când comanda dumneavoastră a fost expediată.

Ce trebuie să fac pentru a returna produsele cumpărate online?
  • Puteți returna toate produsele care îndeplinesc condițiile de retur necondiționat în termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării. Pentru a returna comanda, vă puteți conecta în contul dvs. și selecta comanda pe care doriți să o returnați sau numai unele dintre produsele din comanda dvs. din secțiunea „Comenzile mele”. Apoi urmați pașii indicați pe pagină pentru a vă crea cererea de retur. Folosind codul de retur pe care vi-l vom furniza, ne puteți trimite produsele fără a achita taxa de transport. Odată ce primim articolele returnate, rambursarea este inițiată imediat, urmând a fi procesată în termen de 14 zile.
Cât durează ca rambursarea sumei achitate pentru produselor returnate să apară în contul meu bancar?

  • Odată ce primim produsele returnate, banii vă vor fi înapoiați în următoarele 14 zile prin aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru cumpărături. Reflectarea procesului de rambursare pe cardul de credit se realizează în perioada stabilită de banca dumneavoastră. Puteți afla mai multe contactând banca dvs. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Când returnez produsul, va exista o deducere din rambursarea integrală?
  • Când returnați produsul, vi se rambursează întreaga suma achitată pentru produsele achiziționate.
Ce trebuie să fac dacă primesc un produs diferit de cel pe care l-am comandat?

  • Ne pare foarte rău pentru confuzia creată. Dacă vă confruntați cu o astfel de situație, vă rugăm să ne informați prin intermediul formularului de solicitare de pe site-ul nostru. Puteți returna fără niciun cost produsele expediate greșit folosind codul de retur pe care vi-l furnizăm.

Transport și livrare

Pot obține informații despre opțiunile de plată?

  • Informațiile cardului dvs. de credit sunt criptate folosind tehnologia SSL. Datorită acestui standard de securitate ridicat, cumpărăturile cu cardul de credit sunt sigure la Karaca.
  • Dacă doriți, puteți utiliza autentificarea 3DS atunci când finalizați comanda. Autentificarea asigură că tranzacțiile cu cardul de credit pe internet pot fi securizate folosind metode speciale de criptare.
  • Nu aveți nevoie de niciun software suplimentar pentru a finaliza acești pași. Atât clienții înregistrați, cât și cei neînregistrați sunt redirecționați automat către site-ul web al băncii în timpul procesului de plată. Pentru a finaliza comanda, vă rugăm să urmați pașii indicați aici.

  • O comandă finalizată nu poate fi anulată. Atât timp cât comanda nu a fost încă ambalată, o puteți anula și efectua o nouă comandă dacă este necesar.

  • Accesați Comenzilemele în contul dvs. de client.
  • Selectați comanda pe care doriți să o anulați.
  • Anulați integral comanda prin „Anulați comanda” sau anulați articole individuale prin „Anulați articolul” și urmați pașii suplimentari de pe ecran.
  • Veți primi o confirmare prin e-mail dacă anularea a avut succes

  • Ne pare rău. Se poate întâmpla ca un articol să fie deja epuizat, dar să fie încă afișat ca disponibil în magazin. În cazuri foarte rare, comanda este apoi anulată din nou de către sistem.

Retur

Ce trebuie să fac pentru a returna produsele cumpărate online?

  • Odată ce primim produsele returnate, banii vă vor fi înapoiați în următoarele 14 zile prin aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru cumpărături. Reflectarea procesului de rambursare pe cardul de credit se realizează în perioada stabilită de banca dumneavoastră. Puteți afla mai multe contactând banca dvs. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Garantii si service

Când returnez produsul, va exista o deducere din rambursarea integrală?

  • Ne pare foarte rău pentru confuzia creată. Dacă vă confruntați cu o astfel de situație, vă rugăm să ne informați prin intermediul formularului de solicitare de pe site-ul nostru. Puteți returna fără niciun cost produsele expediate greșit folosind codul de retur pe care vi-l furnizăm.