Politica de returnare & rambursare

Sperăm că sunteți mulțumiți de fiecare produs comandat de la Karaca, dar înțelegem că există ocazii în care doriți să returnați un produs. Această Politică de Returnare și Rambursare nu va afecta drepturile dumneavoastră legale. Dacă oricare prevedere din această Politică de Returnare și Rambursare intră în conflict cu drepturile dumneavoastră legale, drepturile dumneavoastră vor prevala și vor rămâne valabile. Orice prevedere defectuoasă va fi considerată neaplicabilă.

Dacă v-ați răzgândit cu privire la păstrarea achiziției dumneavoastră, vă rugăm să o returnați în starea sa originală, cu dovada achiziției, și vă vom face o schimbare sau rambursare.

Prin starea originală, ne referim la:

  • ați păstrat toate ambalajele originale și etichetele în stare bună, iar produsul poate fi vândut la prețul întreg,
  • nu ați folosit produsul

Vă rugăm să rețineți că dacă returnați produse care nu se încadrează în politica noastră de returnare sau dacă nu aveți dovada achiziției, nu putem procesa o rambursare, deci vă rugăm să păstrați chitanța sau confirmarea comenzii.

  1. Drepturi de Anulare și Returnarea Produsului(e)

Aveți următoarele drepturi de anulare atunci când cumpărați online:

  • Aveți dreptul de a vă anula contractul dacă doriți, dacă exercitați dreptul în termen de cel mult 14 zile după ziua în care primiți produsele sau serviciile.
  • Dreptul dumneavoastră de a returna sau anula produsele nu se aplică produselor care sunt făcute la comandă sau sunt făcute după specificațiile dumneavoastră, care au fost clar personalizate sau care, datorită naturii lor, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid. Acest lucru nu afectează drepturile dumneavoastră legale dacă produsele sunt defecte sau nu corespund descrierii.
  • Dacă doriți să exercitați dreptul de anulare, sunteți obligat să păstrați produsele și să aveți grijă de ele în mod rezonabil. Dacă returnați doar unele dintre articolele din comanda dumneavoastră, vom rambursa doar costul acelor articole.
  • Pentru a exercita dreptul de anulare, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a anula contractul printr-o declarație clară, inclusiv detalii despre numele dumneavoastră, adresa geografică, detalii despre comanda pe care doriți să o anulați și, în cazul disponibilității, numărul dumneavoastră de telefon și adresa de e-mail.
  • Dacă decideți să anulați, ar trebui să returnați produsele la costurile dumneavoastră în termen de 14 zile de la acea anulare și vă vom rambursa suma în legătură cu produsele la care se aplică drepturile de anulare (prin metoda utilizată pentru plata tranzacției originale), inclusiv costul livrării (cu excepția costurilor suplimentare care apar dacă alegeți o metodă de livrare diferită de metoda noastră standard și cea mai ieftină de livrare).
  • Putem face o deducere din rambursare pentru pierderea valorii oricăror produse furnizate, dacă pierderea rezultă din manipularea inutilă de către dumneavoastră. Produsele care au fost deteriorate sau rupte în ambalajul lor trebuie returnate cu un raport întocmit de ofițerul de transport înainte de a fi primite. Produsul dumneavoastră va fi verificat în termen de 10 zile lucrătoare după ce ajunge la compania noastră, iar dacă îndeplinește condițiile de returnare, rambursarea dumneavoastră va fi procesată.
  • Este necesară obținerea unui număr de Autorizație de Returnare ("RA") pentru produsele de înlocuire, returnări și rambursări. Pentru a obține un RA, trebuie să aveți dovada achiziției. Produsele nu pot fi returnate fără un RA și în termen de 14 zile calendaristice pentru schimbarea deciziei. Toate produsele returnate din motive de schimbare de decizie trebuie să fie noi și neutilizate, cu toate etichetele și stickerele atașate, iar toate returnările de produse trebuie să includă orice accesorii, manuale, documentații și înregistrări care au fost livrate cu produsul. Dacă accesorii nu sunt incluse sau ambalajul original este deteriorat sau absent, se va aplica doar o rambursare parțială.
  • Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că produsele sunt protejate împotriva deteriorării în timpul transportului. Returnările care sunt deteriorate sau murdare pot să nu fie acceptate și pot să vă fie returnate sau rambursarea să vă fie refuzată. Returnările neidentificate pot să fie returnate expeditorului; prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că toate detaliile sunt clare și concise.

Situații în care se pot oferi doar rambursări parțiale:

  • Pachete care nu sunt ambalate așa cum au fost livrate către client și nu sunt în starea lor originală,
  • Articolele deteriorate și piesele lipsă care nu sunt rezultatul vreunei neglijențe a companiei; și
  • Depășirea termenului; orice produs returnat după mai mult de 28 de zile de la livrare.

Vă rugăm să rețineți că dacă returnați produse care nu se încadrează în politica noastră de returnare sau dacă nu aveți dovada achiziției, nu putem procesa o rambursare, deci vă rugăm să păstrați chitanța sau confirmarea comenzii.

  1. Înlocuirea Produsului(e)

Când suntem de acord să înlocuim un produs:

  • O înlocuire pentru produsul pe care l-ați comandat vă va fi expediată la cheltuiala noastră după ce vom primi produsul returnat (dacă este necesar). Acest lucru nu se aplică la schimbarea deciziei.
  • Timpul de livrare pentru produsul de înlocuire va fi același ca cel indicat pentru produsul original.
  • Drepturile dumneavoastră legale, dar fără garanții suplimentare (schimb de decizie etc.), se aplică la toate produsele de înlocuire.
  • În cazul în care un produs nu mai este disponibil, vă vom oferi un produs alternativ de calitate similară.

Atunci când Serviciul pentru Clienți a determinat provizoriu că un produs este defect, Serviciul pentru Clienți vă va emite un RA. Produsele nu pot fi returnate fără un RA. Produsul ar trebui returnat către noi în termen de 30 de zile calendaristice de la emiterea RA pentru a se califica pentru înlocuire sau rambursare în caz de defect.

  1. Rambursări Întârziate sau Lipsa Rambursărilor (dacă este cazul)

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul bancar. S-ar putea să dureze ceva timp până când rambursarea să fie oficial trimisă, deci vă rugăm să luați legătura cu banca la care aveți contul.

Băncile pot avea reguli diferite pentru efectuarea rambursărilor, asigurați-vă că sunteți la curent cu aceste politici și luați legătura cu banca dacă este necesar.

Dacă încă nu ați primit rambursarea după ce ați urmat toți acești pași, nu ezitați să luați legătura cu noi prin e-mail la

info@karaca.ro

Telefon: +40 800 895 250

  1. Produse în Promoție

Oferim rambursări pentru produsele aflate în promoție, deoarece Politica noastră de Returnare vă permite să returnați sau să schimbați un produs cumpărat online, cu o factură validă, în termen de 14 zile.

  1. Livrare

Pentru a returna produsul(e) dumneavoastră, vă rugăm să consultați Secțiunea 1. Drepturi de Anulare și Returnarea Produsului(e) pentru procedură.

Veți fi responsabil pentru plata costurilor proprii de transport pentru returnarea produsului, cu excepția situației în care produsul este deteriorat din cauza unei erori din partea noastră. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursarea dumneavoastră. Timpul de livrare al produsului poate varia în funcție de adresa dumneavoastră de rezidență.

  1. Schimbare

Produsele sunt supuse schimbării doar dacă vă sunt trimise într-o stare defectă sau deteriorată. Dacă doriți să schimbați același produs pe care l-ați cumpărat de pe site-ul KARACA PORSELEN ROMANYA S.R.L., vă rugăm să ne trimiteți un

e-mail: info@karaca.ro

Telefon: +40 800 895 250